Grafica ta este crucială în procesul de cumpărare a produselor promoționale personalizate - pâna la urmă acesta va fi printată pe produs.
De ce cerem să ne trimiți grafica în etapa de comandă / ofertare?
Vom cere să trimiți grafica / logo-ul care vrei să fie printat pe produsul (produsele) selectat în stadiul de comandă/ofertare. De asemenea vom cere să comunici unde vrei să fie plasată grafica, în câte culori vrei să printăm (ex. 1, 2, full color / policromie).
Acest pas / informație e important pentru a pregătii simularea / preprintul și ne permite să personalizăm produsul conform specificațiilor.
În ce format cerem să trimiți grafica pentru personalizare?
Pentru a personaliza obiectele promoționale, este important să trimiți grafica în următoarele formate:
1. Vectorial: formatul vectorial este cel mai recomandat pentru grafica de imprimare pe obiecte promoționale. Fișierele vectoriale sunt formate dintr-un set de puncte, linii și curbe care pot fi redimensionate fără pierderea calității.
CDR (CorelDRAW): - format de fișier vectorial utilizat pentru grafica de personalizare și prelucrare grafică profesională. Fișierele CDR sunt create în programul de design grafic CorelDRAW și pot fi deschise și editate în diverse programe. Acest format de fișier este compatibil cu o varietate de echipamente de imprimare, inclusiv cele folosite pentru personalizarea obiectelor promoționale.
SVG (Scalable Vector Graphics): - este un format de fișier vectorial utilizat pentru grafica de imprimare și afișarea pe web. Fișierele SVG sunt create în programe de design grafic, cum ar fi Adobe Illustrator sau Inkscape, CorelDRAW etc. și pot fi deschise și editate în diverse programe. SVG este un format scalabil, ceea ce înseamnă că dimensiunea imaginii poate fi redimensionată fără pierderea calității.
EPS (Encapsulated PostScript): - este un format de fișier vectorial utilizat pentru grafica de imprimare și prelucrare grafică profesională. Fișierele EPS sunt create în programe de design grafic, de exemplu Adobe Illustrator. Acest format de fișier ajută să păstrăm calitatea graficii în timpul redimensionării și a imprimării.
PDF (Portable Document Format): - este utilizat pentru grafica de personalizare și poate fi creat din programele de design grafic. Acest format poate fi deschis și modificat în diverse programe de exemplu CorelDRAW
2. Raster: fișierele raster formate din pixeli, iar dimensiunea pixelilor determină calitatea și claritatea imaginii. Pentru a obține cea mai bună calitate , recomandăm să ai o rezoluție de cel puțin 300 dpi.
IMPORTANT: aceste fișiere pot fi utilizate numai la printare în full color, policromie
PNG (Portable Network Graphics): - Fișierele PNG pot fi create într-o varietate de programe de editare și procesare de imagine, de exemplu Adobe Photoshop, CoreDRAW, Adbe Illustrator. PNG este un format de fișier cu pierdere minimă de calitate.
TIFF (Tagged Image File Format): - Fișierele TIFF pot fi create într-o varietate de programe de editare și procesare de imagine, cum ar fi Adobe Photoshop, CorelDRAW etc, și pot fi utilizate pentru a imprima grafica pe obiecte promotionale. TIFF este un format de fișier fără pierdere de calitate, ceea ce înseamnă că imaginea poate fi comprimată într-un fișier relativ mare, fără a pierde detalii importante ale graficii. Acest format de fișier este popular în special în domeniul fotografiei și graficii profesionale, deoarece permite o calitate foarte ridicată a imaginii și poate fi utilizat pentru imprimarea în format mare, uriașe (exemplu: bannare, prelată etc).
Ce se întâmplă dacă nu ai la dispoziție grafica vectorizată?
Putem vectoriza grafica / logo-ul pentru tine din imagini raster (png, jpg,tiff) primite de la tine
Vectorizarea unui logo în curbe este întotdeauna taxată în funcție de complexitate și de timpul alocat de grafician în vederea transformării acestuia.
MENȚIONĂM: că logo-urile ușoare, care nu sunt complexe vectorizăm gratuit pentru tine!
În rest de fiecare dată vei primi o ofertă de preț pentru vectorizare.
Cum pot să dai seama câte culori sunt în grafica / logo-ul tău?
Datorită faptului că folosim multiple metode de personalizare multe dintre produsele noastre pot fi personalizate de la o culoare pâna la patru culori (denumite și culori "spot"), precum și în full color, policromie
Imprimare într-o singură culoare: Logo-ul / designul tău este alcătuit dintr- o culoare
Imprimare în două culori: Logo-ul/designul tău alcătuit din două culori separate.
Imprimare în trei culori: Logo-ul/designul tău cuprinde trei culori.
Imprimare în patru culori: Logo-ul/designul tău este alcătuit din patru culori separate.
Imprimare Full-Color, policromie: Logo-ul/designul tău are mai mult de patru culori sau orice gradient, umbre etc.
IMPORTANT: de reținut că atât alb cât și negru sunt considerate culori, în timp ce imaginile în tonuri de gri (greyscale) vor fi considerate full color
Pot să văd cum arată logo-ul/designul meu pe produs înainte de a intra în ”producție”?
De fiecare dată înainte să personalizăm produsul comandat, graficianul nostru va verifica datele primite și pregătește o vizualizare preprint / simulare GRATUITĂ pentru tine, în care poți să vezi cum va arăta produsul personalizat, unde va fi plasată grafica / logo-ul, cât de mare va fi și ce culori vor fi folosite. În acest stadiu încă poți interveni. Dacă găsești o greșeală sau dacă ceva nu este așa cum ai imaginat / dorit doar trebuie să scri un email și noi facem modificările necesare și retrimitem simularea / preprintul modificat pentru aprobarea ta.
Nu trebuie să faci griji, nu vom face personalizarea până nu aprobi preprintul / simularea!