La Imprimo Studio facem tot posibilul că tu să fii fericit și mulțumit de produsele și serviciile comandate de pe site dar se întâmpla că uneori vrei să returnezi prodsul.
Punem la dispoziție 16 zile în care poți returna produsele.
La primirea comenzii te rugăm să verifici dacă totul este în regula și dacă constați unele greșeli, neconformitate sau alte probleme nu ezita să ne contactezi la adresa de email: contact@imprimostudio.ro sau la telefon: 0788134114
1. Politica de retur când produsl a fost personalizat
Ne străduim tot timpul să fii complet satifăcut cu comanda ta. Dar uneori greșelile se întâmplă.
Imprimo Studio oferă dreptul să returnezi produsele personalizate condiționat strict la anumite cazuri, motive ,în 16 zile calendaristice.
Care sunt condițiile de returnare?
- Ai constatat erori, greșeli apărute din vina lui Imprimo Studio
- Au apărut greșeli care nu aparține lui Imprimo Studio. Vezi garanția SHIELD 360 cum procedăm în acest caz.
- Nu ești mulțumit cu calitatea personalizării.
- Nu au trecut 16 zile calendaristice de la momentul recepționării, preluării
- Produsul trebuie să fie însoțit de toate componentele, în ambalajul original, ambalat corespunzător pentru transport
2. Cum procedăm când produsul nu a fost personalizat?
Imrpimo Studio oferă dreptul să returnezi produsele (nepersonalizate) comandate fără niciun motiv specificat, în 16 zile calendaristice de la primirea acestora. Primești înapoi contravaloarea produselor returnate în maxim 14 zile de la inițierea returului.
Care sunt condițiile de returnare?
- Produsele NU au fost personalizate
- Nu au trecut mai mult de 16 zile calendaristice de la momentul recepționării produselor
- Produsul trebuie să fie însoțit de toate componentele, în ambalajul original, ambalat corespunzător pentru transport
3. Cum returnezi (pașii)?
Pasul 1. Completează formularul de retragere din contract (formular de retur)
Completează cu atenție formularul de retragere din contract (formularul de retur) pe care poți solicita la adresa de email: contact@imprimostudio.ro. Dacă sunt câmpuri unde nu ai informația la îndemână, poți completa cu valoarea 0. Important este să completezi corect cu datele tale (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de mail, nr comanda, a fost personalizat sau nu produsul, numar de telefon, contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului pe care vrei sa îl returnezi)
Pasul 2. Pregătește coletul și trimite-l către noi
Este obligatoriu să trimiți produsul, împreună cu cutia originala a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite, certificatul de garanție, o copie a facturii și formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat. Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar dacă se respectă termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de către client.
Adresa la care trimiți coletul este:
Destinatar: Imprimo Studio SRL
Adresa: Județul Bihor, Sântion 435A, Cod poștal: 417078
Pasul 3. Îți restituim banii
Îți restituim contravaloarea produselor achitate în termen de 14 zile de la data notificării de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu să fie completată și opțiunea pentru modalitatea de transfer. În cazul în care se cere rambursarea sumei într-un cont bancar, vă rugăm să menționezi IBAN-ul, precum și Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decât în contul apartinând persoanei/societății către care a fost facturat produsul și care face returul, nu se poate face către terți.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.