1. Cât de repede primesc oferta?
Ne străduim tot timpul să trimitem oferta în cel mai scurt timp posibil. Majoritatea ofertelor le trimitem în câteva minute după cerere. Unele oferte mai complexe poate să dureze mai mult dar numai mult de 24 ore.
2. Ofertele cât timp sunt valabile?
Ofertele noastre sunt valabile 15 zile. IMPORTANT de reținut că, dacă decizi să plasezi o comandă după această dată, vom trimite o nouă ofertă.
3. Pot să cumpăr ca persoană fizică?
DA, poți cumpăra ca și persoană fizică. IMPORTANT de știut că fiecare produs în parte are o comandă minimă pe care trebuie să comanzi.
4. Ce fel de fișiere sunt acceptate pentru print?
Fișierele acceptate pentru personalizare sunt cele vectoriale (în principal CorelDraw, dar și .pdf, svg). Poți afla mai mult despre fișiere acceptate aici.
5. Cum pot să trimit logo-ul / designul?
Cel mai ușor este să încarci când plasezi comanda cu personalizare pe site. Foarte rar poate să apară erori și nu poți să incarci logo-ul, sau ai uitat să încarci, atunci poți să ne trimiți grafica prin email la contact@imprimostudio.ro
În cazul în care ceri o ofertă de preț cu personalizare, atunci trebuie să atașezi sau să furnizezi separat logo-ul / designul lânga cererea ta de ofertă.
6. Pot să văd logo-ul / grafica cum o să arate pe produsul selectat?
De fiecare dată înainte să personalizăm produsul comandat, graficianul nostru va verifica datele primite și pregătește o vizualizare preprint / simulare GRATUITĂ pentru tine, în care poți să vezi cum va arăta produsul personalizat, unde va fi plasată grafica / logo-ul, cât de mare va fi și ce culori vor fi folosite. Poți afla mai mult aici.
7. Pot să comand o mostră?
DA, cu mare plăcere trimitem o mostră. Tot ce trebuie să faci să ne scrii la contact@imprimostudio.ro.
Serviciul nostru de mostrare este destinat acelor clienți care iau în considerare în mod serios să cumpăre un produs și vrea să vadă produsul înainte de a decide să cumpere.
Rezervăm dreptul de a refuza să trimitem mostre la discreția noastră (deși de obicei nu găsim nevoia!).
IMPORTANT:
- în cazul produselor aflate în stocul furnizorului poate să apare costuri suplimentare.
- Livrarea este suportat de client
8. Ce metode de plată sunt disponibile?
Clienții (companii) noi pot alege dintre 2 metode de plată. Ramburs (până la 5000 RON inclusiv TVA și livrare) sau în avans înainte de livrare prin Transfer Bancar (O.P.). Clienții fideli care au contract de colaborare cu noi pot să plătească la termen. Mai detaliat pot să citești despre metodele de plată aici.
9. Cât timp durează să primesc comanda mea?
În medie termenul de execuție este 8-10 zile lucrătoare + timpul de livrare 24-72 ore (timpul de livrării depinde de firma de curierat) Mai mult despre livrare poți să citești aici.
10. Cum anulez o comandă?
Poți să anulezi o comandă sunând la nr. de telefon 0788134114 sau trimitând un mail la adresa de email contact@imprimostudio.ro.
Dacă ai comandat prdoduse fără personalizare poți anula comanda ta înainte de expediera produselor. IMPORTANT: dacă comanda ta a fost deja expediată NU mai poți să anulezi comanda.
Dacă ai comandat produse cu personalizare poți să anulezi comanda pâna la intrarea produselor în producție/personalizare. IMPORTANT, dacă comanda ta a intrat în producție NU mai poți să anulezi comanda.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
11. Care este politica de returnare?
Ne străduim tot timpul să fi satisfăcut de comanda ta. Dar uneori greșelile se întâmplă. Poți să returnezi produsele nepersonalizate în 16 zile lucrătoare. Iar pentru produse personalizate oferim dreptul să returnezi condiționat, strict la anumite cazuri, motive, în 16 zile calendaristice. Mai mult poți să afli despre politica noastră de returnare la pagina de Retur produse.